وندورلیست سازمان آتش نشانی، لیستی از شرکت های مورد تائید جهت دریافت تائیدیه ایمنی و اخذ پایان کار آتش نشانی است که در سایت رسمی سازمان آتش نشانی انتشار پیدا میکند. درخواست بازدید و مجوز ایمنی برای ساختمان (با انواع کاربری) فقط از طریق این شرکتها قابل ارسال و پیگیری میباشد. گواهی تائیدیه ایمنی جهت دریافت پایان کار ساختمان و همچنین تمدید مجوز برخی واحدهای صنفی بسیار مهم و ضروری است. این مجموعه به عنوان شرکت مورد تائید سازمان آتش نشانی تهران خدمات زیر را ارائه میدهد:

  • مشاوره، طراحی و اجرای سیستم اعلام حریق
  • مشاوره، طراحی و اجرای سیستم اطفاء حریق
  • مشاور، طراحی و اجرای سیستم های اگزاست و تهویه
  • مشاوره، اجرا و اخذ تائیدیه برای تغییر کاربری واحدهای مسکونی به اداری
  • مشاوره، اجرا و اخذ تائیدیه برای انواع مراکز خدمات درمانی و پزشکی جهت تمدید مجوز
  • مشاوره، اجرا و اخذ تائیدیه انواع واحدهای تجاری
  • مشاوره، اجرا و اخذ تائیدیه انواع سوله های صنعتی و انبار
  • ایمنی در معماری
  • مقاوم سازی سازه های فلزی در برابر حریق

جهت مشاوره با کارشناسان متخصص شرکت ایمن گستر تهران پویا یا پرسش و پاسخ و دریافت استعلام قیمت با شماره 91005125-021 تماس بگیرید.

چکیده خدمات شرکت ایمن گستر تهران پویا

شرکت ایمن گستر تهران پویا به عنوان شرکت مورد تائید سازمان آتش نشانی تهران و شرکت برجسته با سابقه درخشان خدمات زیر را به کارفرمایان محترم و مشتریان عزیز ارائه مینماید:

مشاوره و نظارت

  • بررسی نقشه های فاز ۱
  • بازدیدهای دوره ای از پروژه در تمامی مراحل ساخت و ساز
  • ارائه لیست ایرادات درصورت وجود
  • ارائه راهکارها جهت اجرای صحیح قوانین

طراحی

  • طراحی سیستمهای ایمنی و آتش نشانی
  • اخذ تائیدیه نقشه های ایمنی از سازمان آتش نشانی (نقشه های مصوب)
  • طراحی نقشه های اجرایی برطبق مقررات

خدمات سیستم های ایمنی عبارتند از:

طراحی و اجرای سیستم اعلام حریق

طراحی و اجرای سیستم اطفا حریق

طراحی و اجرای سیستم اگزاست (سیستم تهویه و تخلیه دود پارکینگ)

طراحی سامانه فشار مثبت پلکان (سیستم فشار مثبت پلکان و آسانسور)

سیستم تخلیه دود آتریوم.

محاسبات هیدرولیک

در این مجموعه به منظور طراحی بهینه و انطباق با نقشه های سایر سیستم ها (مانند نقشه معماری سقف و تاسیسات مکانیکی و برقی) با استفاده از دانش مهندسی و بهروز ترین نرم افزارهای طراحی سه بعدی و تحلیل هیدرولیکی مانند AutoSprink, Revit بهترین راهکار از نظر بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می گردد. شایان ذکر است شرکت ایمن گستر تهران پویا با استفاده از دانش و تجربه متخصصین خود در این زمینه، به کمک شرکت های همکار و سایر افراد نیز پرداخته است.

شبیه سازی CFD

در شرکت ایمن گستر تهران پویا به منظور بهینه سازی عملکرد و کاهش هزینه سیستم های ایمنی در بخش مدیریت و کنترل دود، با استفاده از علم دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) به شبیه سازی فضای مورد نظر با مقیاس واقعی و تحلیل سناریوی حریق، کنترل دود و تهویه، جهت حرکت دود، سرعت حرکت دود، مسیرهای فرار احتمالی، میزان غلظت مونوکسید کربن (گاز CO)، زمان مورد نیاز جهت تخلیه دود و متصرفین پرداخته میشود.

خروجی نهایی شبیه سازی و بهینه سازی توسط نرم افزارهایی همچون Ansys, Pyrosim, Contam بهترین جانمایی، تعداد ساعات کارکرد فن ها در هر شبانه روز، مسیرهای احتمالی خروج متصرفین و زمان تخلیه خواهد بود. خروجی این تحلیل ها برای کارفرمایان بالاترین ضریب اطمینان کیفیت، عملکرد مناسب در تمامی زمان ها،کاهش هزینه های اضافی و در دست داشتن مستندات اصولی میباشد.

اجرا

اجرای خوب کار یک تیم متخصص و متعهد است. مهندسین و تکنسین های اجرایی با سواد و با تجربه در این مجموعه یک تیم کامل اجرایی متخصص، متعهد و مسئولیت پذیر میباشند که نسبت به وظایف و اخلاق حرفهای خود کاملا اشراف داشته و در سریعترین زمان ممکن کار اجرایی را تحویل می دهند.

رعایت اخلاق حرفه ای، سرعت عمل بالا، هزینه بسیار کم و کیفیت اجرای عالی چهار فاکتور مهمی است که تیم اجرایی شرکت ایمن گستر تهران پویا در کارنامه خود ثبت کرده است.

تامین اجناس

تهیه اجناس با کیفیت خوب و نازلترین قیمت مهمترین دغدغه کارفرمایان و سرمایه گذاران است. شرکت ایمن گستر تهران پویا این نیاز را به خوبی شناخته است و جهت برطرف نمودن این نیاز دائما درحال بررسی شرایط بازار و قدرت خرید میباشد. نتیجه تلاش بی وقفه تیم پرانرژی بازرگانی در این مجموعه، معرفی محصولات متناسب با شرایط پروژه و قیمت رقابتی (کمترین قیمت با سود جزئی) و تهیه در مناسب ترین زمان ممکن میباشد.

مشتریان عزیز!

با توجه به شرایط فعلی، نحوه همکاری و پرداخت هزینه دومین دغدغه کارفرمایان و شرکت های همکار میباشد و در این بخش با رعایت اصول حرفه ای همکاری، شرایط ویژه ای برای پرداخت مشتریان وفادار و همکاران ارجمند درنظر گرفته شده است.

جهت اطلاع از شرایط ویژه پرداخت و آغاز همکاری بلند مدت میتوانید با شماره 91005125-021 ارتباط برقرار کنید.

خدمات تعمیر و نگهداری

بهترین و با کیفیت ترین سیستم ها بدون تعمیرات و نگهداری صحیح و به موقع عمری بیش از دو سال نخواهند داشت. سرویس و نگهداری به معنی تضمین عملکرد در زمان مورد نیاز و افزایش عمر سیستم های ایمنی شماست.

قیمت مناسب، بازدیدهای منظم و از قبل برنامه ریزی شده به همراه چک لیست بازرسی سیستم ها باعث شده است تا خدمات تعمیر و نگهداری در مجموعه ایمن گستر تهران پویا از بینظیرترین و پرطرفدارترین خدمات این مجموعه محسوب شود. اغلب مشتریان این شرکت، تمایل به تمدید قراردادهای سرویس و نگهداری با همین مجموعه را دارند. درخواست عقد قرارداد سرویس و نگهداری از ساختمان های دیگر و جلب رضایت واقعی مشتریان، ادعای ما را بر بهترین بودن تثبیت میکند.

آیا میدانید؟!
شرکت ایمن گستر تهران پویا جهت کاهش هزینه های کارفرما درخصوص سیستم های آتش نشانی و همچنین پرداخت بلندمدت، امکان عقد قرارداد بصورت مرحله به مرحله را قرار داده است. با این فرصت کارفرما میتواند در هر مرحله بنا به شرایط اقتصادی و اجرایی از نیروهای خود به بهترین نحو استفاده کرده و ما به عنوان مشاور، در تمامی مراحل همراه کارفرما به ارائه راهکارهای اصولی میپردازیم. جهت درخواست مشاوره یا بازدید رایگان از پروژه با شماره 91005125-021 تماس بگیرید.

وظیفه شرکت مشاور آتش نشانی چیست؟

وظیفه اصلی شرکت ایمن گستر تهران پویا به عنوان یک شرکت مشاور آتش نشانی این است که ارتباط بین کارفرمایان و سازمان آتش نشانی را به نحو مناسب و موثر برقرار کرده و به کارفرمایان راهکارهای لازم را در بهترین زمان ممکن ارائه نموده و نسبت به انجام دستورالعمل های ایمنی مقتضی در پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.
این مجموعه که مورد تائید سازمان آتش نشانی میباشد با عقد قرارداد نسبت به مشاوره و تجهیز پروژه به سیستم های ایمنی از جمله سیستم اعلام حریق، سیستم اطفا حریق، سیستم های تهویه و کنترل دود اقدام می نماید.
همچنین بر خود لازم میدانیم تا از شروع پروژه نسبت به رعایت تمامی قوانین و استانداردهای لازم مربوط به ایمنی و آتش نشانی همراه کارفرمایان باشیم و این همکاری تا بعد از دریافت تائیدیه آتش نشانی نیز ادامه خواهد داشت و در امور سرویس و نگهداری پروژه، در کنار مالکین قرار خواهیم داشت.
هر ساله نیز استانداردهای بین المللی و قوانین سازمان آتش نشانی مورد بازبینی و بهبود قرار می گیرند بنابراین شرکت مشاور آتش نشانی ایمن گستر تهران پویا همواره در زمینه علمی، اجرایی و بازرگانی اجناس اطلاعات به روزی داشته و نسبت به اطلاع رسانی در سریعترین زمان ممکن به کارفرما اقدام می نماید.

جهت دریافت گزیدهای از کارهای انجام شده توسط شرکت مشاور آتش نشانی ایمن گستر تهران پویا، منتخب رزومه ما را ببینید.

مدت اعتبار تائیدیه آتش نشانی

تائیدیه صادر شده از سوی سازمان آتش نشانی دارای اعتبار موقت جهت دریافت پایان کار از شهرداری میباشد فلذا درصورتی که مالکین یا کارفرمایان نتوانند در موعد مقرر (بین ۶ ماه تا یک سال) گواهی پایان کار خود را اخذ کنند باید اقدام به درخواست تائید مجدد نمایند.

چنانچه مهلت اعتبار تائیدیه آتش نشانی پروژه به اتمام رسیده است جهت درخواست بازدید مجدد آتش نشانی با شماره 91005125-021 تماس بگیرید.